مدیر پایانه مرزی تمرچین گفت: طی ۱۰ماهه گذشته از سال ۱۴۰۲، افزایش بالغ بر ۴۰۰ درصدی ترانزیت خروجی کالا و افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی ترانزیت ورودی کالا از پایانه مرزی تمرچین انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز مدیر پایانه مرزی تمرچین از افزایش بالغ بر ۴۰۰ درصدی ترانزیت خروجی کالا و از افزایش بیش از ۲۰۰ درصدی ترانزیت ورودی کالا از پایانه مرزی تمرچین طی ۱۰ماهه گذشته از سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمد رضایی مدیر پایانه مرزی تمرچین با اشاره به افزایش آمار ترانزیت کالا از پایانه مرزی تمرچین گفت: در ۱۰ماهه گذشته از سال جاری آمار ترانزیت خروجی کالا با تردد ۹ هزار ۵۸۰ دستگاه نسبت به سال گذشته ۴۰۶درصد، و آمار ترانزیت ورودی کالا با تردد ۶ هزار ۶۴۰ دستگاه نسبت به سال گذشته ۲۲۱ درصد افزایش‌یافته است.

رضایی یادآور شد: در سال گذشته تنها یک هزار و ۸۹۲ دستگاه به‌عنوان ترانزیت خروجی و ۲ هزار و ۶۴ دستگاه به‌عنوان ترانزیت ورودی از پایانه مرزی تمرچین تردد کرده بودند.

مدیر پایانه مرزی تمرچین افزود: در قسمت مسافری نیز عبور و مرور از پایانه مرزی تمرچین افزایش چشمگیری داشته است به‌طوری‌که تردد مسافر از این پایانه مرزی به ۷۶۲ هزار و ۴۵۷ نفر رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۳ هزار و ۱۹۴ نفر افزایش‌یافته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تنها ۵۶۹ هزار و ۲۶۳ نفر از پایانه مرزی تمرچین تردد داشتند، اعلام کرد: تردد ۴۰۲ هزار و ۷۷۳ مسافر ایرانی و ۳۵۹ هزار و ۶۸۴ مسافر خارجی باعث افزایش ۳۳. ۹۴ درصدی آمار تردد در سال جاری شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۸ هزار و ۹۵۴ دستگاه ناوگان مسافری به تفکیک شامل ۴ هزار و ۴۷۸ دستگاه ناوگان ورودی و ۴ هزار و ۴۷۶ دستگاه ناوگان خروجی از این پایانه مرزی تردد داشته‌اند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۱ درصد کاهش‌یافته است.

وی در خصوص تردد ناوگان باری اذعان کرد: در مدت‌زمان ذکر شده، ۸۲ هزار و ۸۰۸ هزار دستگاه ناوگان باری از این پایانه مرزی تردد داشتند که به تفکیک ۴۰ هزار و ۷۳۱ دستگاه ناوگان ورودی و ۴۲ هزار و ۷۷ دستگاه ناوگان خروجی را شامل می‌شود که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد افزایش‌یافته است.

انتهای خبر/