رئیس اداره بهزیستی پیرانشهر گفت: استخدام و بکارگیری دختران شین‌آباد در دستگاه‌های دولتی اولویت کاری این اداره است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز جلسه‌ای با حضور  خضر کاک‌درویشی فرماندار، نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور، نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و رئیس اداره بهزیستی پیرانشهر در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با موضوع جذب و استخدام دختران حادثه‌دیده شین‌آبادی برگزار شد.

فخرالدین پنهانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیرانشهر دراین‌خصوص گفت: این جلسه با هماهنگی‌های قبلی صورت‌گرفته و در راستای جذب و به‌کارگیری تعداد ۲۶ نفر از دخترانی که در جریان آتش‌سوزی مدرسه شین‌آباد آذرماه سال ۱۳۹۰ دچار سانحه و سوختگی شده بودند تشکیل شده است و در این جلسه تمامی ابعاد استخدام این دختران در دستگاه‌های دولتی مورد بحث قرار گرفت.

 پنهانی در ادامه افزود؛ از سال ۱۳۹۳ بعد از تشکیل گروه پزشکی، دختران حادثه‌دیده مدرسه دخترانه شین‌آباد تحت پوشش بهزیستی قرارگرفتند و از خدمات حمایتی و توان‌بخشی این اداره بهره‌مند بوده‌اند.

 رئیس اداره بهزیستی پیرانشهر در ادامه تصریح کرد؛ با پیگیری‌های مستمر  کمال حسین‌پور نمایندە مردم شهرستان‌های پیرانشهر، میرآباد و سردشت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و مدیرکل بهزیستی و همکاری و حمایت‌های سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌غربی و اخذ مجوزهای قانونی دختران شین‌آبادی در ادارات و دستگاه‌های دولتی جذب و شروع بکار خواهند کرد.

انتهای خبر/