استاندار آذربایجان‌غربی: دولت توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه‌نیافته دارد / نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است / مسئولان منطقه همراه و همگام با مردم هستند 🔹استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نگاه دولت سیزدهم به مناطق مختلف کشور، عدالت محور و توجه بیشتر به مناطق کم‌برخوردار و توسعه‌نیافته است. 🔹محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار […]

استاندار آذربایجان‌غربی:
دولت توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و توسعه‌نیافته دارد / نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است / مسئولان منطقه همراه و همگام با مردم هستند

🔹استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نگاه دولت سیزدهم به مناطق مختلف کشور، عدالت محور و توجه بیشتر به مناطق کم‌برخوردار و توسعه‌نیافته است.

🔹محمدصادق معتمدیان امروز در دیدار با روحانیون، سران طوایف و عشایر پیرانشهر افزود: مسئولان در دولت سیزدهم با وجود تمام مشکلات، همیشه توجه بیشتری به مناطق کمتر توسعه یافته داشته و با سفر به مناطق مختلف، از نزدیک با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

🔹وی همچنین با اشاره به اینکه آذربایجان غربی به رنگین کمان اقوام و مذاهب شهرت دارد، اضافه کرد: رییس جمهور در سفر اخیر خود به آذربایجان غربی علاوه بر ارومیه به شهرهای پیرانشهر و مهاباد نیز سفر کرده و از نزدیک با مردم ساکن در این شهرها دیدار و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.

🔹استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر رای مردم است، گفت: مردم در سال ۱۳۵۷ انقلاب کرده و در سال ۱۳۵۸ با شرکت در رفراندوم، به جمهوری اسلامی رای آری دادند تا یک نظام مستقل دینی مبتنی بر مردم سالاری را برپا کنند.

🔹وی در ادامه اظهار کرد: در طول بیش از ۴۳ سال از عمر پربرکت نظام اسلامی، دشمنان همواره علیه مردم ایران، نقشه ها و توطئه های شومی داشتند و در ابتدا با جنگ تحمیلی و به دنبال آن با تحریم های ظالمانه، مردم و نظام را تحت فشار قرار دادند.

🔹معتمدیان همچنین گفت: استکبار جهانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با فتنه های قومی و مذهبی در مناطق مختلف، مشکلاتی ایجاد کرد که ارائه خدمات به این مناطق و عمران و آبادانی این مناطق را به تاخیر انداخت.

🔹وی افزود: امروز نیز بخشی از عقب ماندگی های مناطق مختلف کشور، ناشی از فتنه های قومی و مذهبی دشمنان می باشد، ولی با این وجود هم اکنون ایران یکی از امن‌ترین کشورهای منطقه است.

🔹استاندار آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هم اکنون در تمامی روستاهای مناطق مرزی کشور خانه های بهداشت فعال وجود دارد و برق رسانی و سایر خدمات رفاهی از جمله جاده دسترسی، تلفن و اینترنت در اختیار روستاییان قرار دارد و این به برکت نظام جمهوری اسلامی است.

🔹وی در ادامه با اشاره به طرح های مکانیزاسیون در بخش کشاورزی، گفت: هم اکنون در روستای بادین آباد پیرانشهر طرح سامانه آبیاری و تبدیل پنج هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی از دیم به آبی در دست اقدام است و چندین طرح دیگر در بخش های مختلف انجام می شود.