استاندار آذربایجان غربی در جمع مردم شهرلاجان باتوجه به عدالت اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای مرزی را از اولویت های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت به دنبال تحریم های ظالمانه و تحت تاثیر قرار گرفتن اقتصاد مردم باز هم روند خدمت رسانی در جهت رضایتمندی مردم در بخش های مختلف ادامه خواهد داشت. […]

استاندار آذربایجان غربی در جمع مردم شهرلاجان باتوجه به عدالت اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای مرزی را از اولویت های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت به دنبال تحریم های ظالمانه و تحت تاثیر قرار گرفتن اقتصاد مردم باز هم روند خدمت رسانی در جهت رضایتمندی مردم در بخش های مختلف ادامه خواهد داشت.

استاندار نگاه دولت سیزدهم را توجه به زیرساخت‌ها و معیشت و تثبیت جمعیت مرزنشیی دانست.

وی هدف تلاش شبانه روزی دولت را در جهت ایجاد اشتغال و افزایش درآمد سرانه مردم دانست و گفت مرز تمرچین پیرانشهر با توسعه تجارت و افزایش صادرات زمینه ایجاد اشتغال را برای  جوانان و توسعه منطقه را ایجاد کرده است.

معتمدیان” اصلاح الگوی کشت را در افزایش درامد سرانه مردم مهم خواند و گفت با اقدامات ترویجی،آموزش و کمک دولت شاهد تحول بخش باغداری و کشاورزی خواهیم بود.

استاندار آذربایجان غربی مطالباتی چون ایجاد درمانگاه شبانه روزی، نیازهای آموزشی،بازنگری طرح های هادی، تامین زمین مورد نیاز برای مسکن جوانان، تامین آب شرب، اینترنت روستایی و نیازهای درمانی و بهداشتی که با سلامت مردم سروکار دارند با تدابیر لازم قابل حل دانست و گفت تمامی مشکلات مردم پیرانشهر با بررسی فرمانداری و مسئولین در شورای برنامه ریزی استان مطرح و مجوزهای لازم در جهت مرتفع شدن نیازهای مردم صادر خواهند شد.