مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی شهرستان پیرانشهر در ایام نوروز جهت ارائه خدمت به مسافرین و همشهریان به صورت شبانه روزی آماده خدمت میباشد.

به گزارش روژ نیوز، مرکز فوریتهای پزشکی ۱۱۵ شهرستان در ایام نوروز همانند سالهای گذشته در آمادگی کامل آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران می باشند.
در همین رابطه دکتر عبدالهی سرپرست شبکه بهداشت و درمان گفت: با توجه شروع سال جدید و افزایش تردد مسافران، طرح امداد نوروزی در آستانه سال نو از تاریخ ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت. وی در ادامه افزود: بر پایی  کمپ نوروزی، استقرار آمبولانس در کنار جاده‌ها و روبه روی پایگاه‌های اورژانس در محورهای مواصلاتی، آماده باش بیمارستان‌ها، بازرسی‌های دوره‌ای، فعالیت ۲۴ ساعته واحدهای عملیاتی و آمادگی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از دیگر اقدامات مورد نظر در ایام تعطیلات عید نوروز است.

در ادامه عزیز نژاد مسئول مرکز فوریتهای پزشکی با تاکید و توصیه به مسافران همشهریان، بیان کرد: با توجه تداخل ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلی عید نوروز حجم تردد و جا به جایی‌ها بعد از اذان مغرب افزایش خواهد یافت که به همین منظور از تمامی رانندگان تقاضا می‌شود حد فاصل مجاز را رعایت و از نشاندن فرزندان خود به عنوان سرنشین جلو خود داری کنند.

لازم به ذکر است مرکز فوریتهای پزشکی شهرستان پیرانشهر با ۸ پایگاه فعال (پنج اورژانس جاده ای و ۳اورژانس شهری) و ۸دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸۰ نفر پرسنل در ایام به صورت شبانه روزی آماده ارائه هر گونه خدمات در حوادث و سوانح احتمالی می باشد .

انتهای پیام/