مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان پیرانشهر: این مرکز آمادگی کامل و شبانه‌روزی در ایام نوروز جهت ارائه خدمت به مسافرین و همشهریان را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی روژنیوز ابراهیم عزیز نژاد گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان در ایام نوروز همانند سال‌های گذشته در آمادگی کامل آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران هستند.

در همین رابطه ناصر عبدالهی مدیریت شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت: با توجه شروع سال جدید و افزایش تردد مسافران، طرح امداد نوروزی در آستانه سال نو از تاریخ ۲۴ اسفندماه آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

عبدالهی در ادامه افزود: برپایی اردوگاه نوروزی، استقرار آمبولانس در کنار جاده‌ها و روبه روی پایگاه‌های اورژانس در محورهای مواصلاتی، آماده‌باش بیمارستان‌ها، بازرسی‌های دوره‌ای، فعالیت ۲۴ ساعته واحدهای عملیاتی و آمادگی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از دیگر اقدامات موردنظر در ایام تعطیلات عید نوروز است.

در ادامه نیز عزیز نژاد مسئول مرکز فوریت‌های پزشکی با تأکید و توصیه به مسافران همشهریان، بیان کرد: با توجه تداخل ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلی عید نوروز حجم تردد و جابه‌جایی‌ها بعد از اذان مغرب افزایش خواهد یافت که به همین منظور از تمامی رانندگان تقاضا می‌شود حدفاصل مجاز را رعایت و از نشاندن فرزندان خود به‌عنوان سرنشین جلو خودداری کنند.

در پایان عزیز نژاد اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پیرانشهر با ۸ پایگاه فعال (پنج اورژانس جاده‌ای و ۳ اورژانس شهری)، یک پایگاه اورژانس بانوان، ۸ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۸۰ نفر کارکنان در ایام به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه هر گونه خدمات در حوادث و سوانح احتمالی است.

انتهای خبر/